Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Isnin, 16 Ogos 2010

Darah Dibalas Darah?

Di Ketermaya, Lebanon, seorang warga Mesir, iaitu Mohamad telah membunuh sekeluarga yang terdiri daripada seorang atuk, nenek, dan 2 orang cucu dengan KEJAM. Pada pagi kemudiannya pihak polis berjaya menangkap beliau, tetapi malang memang berbau busuk, orang awam telah menahan kereta polis tersebut dan membawa Mohamad kepada ibu mangsa. Ibu mangsa pun mengerat leher Mohamad dengan slumber. Lepas tu orang awam menyeret mayat Mohamad, menggantung dan membuat pameran selama 3 jam. Polis pun tak dapat buat apa-apa.




Pembalasan serta merta secara sadis ini belum pernah terjadi di negara kita. Kalau adapun, dibuat secara senyap-senyap. Tau-tau si mangsa dah dibunuh. Kalaulah si perogol, perompak, pembunuh di Malaysia buat jenayah ni di sesetengah negara, negara arab seperti di atas contohnya, taulah nasib diorang.

Kalau lah mana-mana penjenayah kena hukuman macam nie kat Malaysia, agak-agak ada tak sesiapa yang berminat jadi penjenayah kat Malaysia. Pencen awal la kot.

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Darah Dibalas Darah?"

Catat Ulasan