Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Jumaat, 17 Jun 2011

Kapal perang Tentera Laut Filipina BRP RAJAH HUMABON

USS Atherton DE 169 Dipindahkan ke Jepun sebagai HATSUHI
Kembali ke USN 1975; Stricken 06/15/75.
Dijual pada nilai sekerap ke Filipina sebagai Raja HUMABON 09/13/76.
Dijadualkan akan ditimpa oleh 1996, pena masih dalam perkhidmatan pada tahun 2008!

"The BRP Raja Humabon (PF-11) adalah perdana semasa, dan modal terbesar di kapal perang Tentera Laut Filipina. Ia adalah Destroyer Cung lepas Pengiring / frigat dalam kumpulan pesawatnya, dan dianggap sebagai salah satu kapal lama aktif dalam armada, dan di dunia. Beliau adalah salah satu daripada tiga bekas USN pemusnah pengiring Cannon-kelas yang berkhidmat dengan Tentera Laut Filipina, yang lain sedang BRP Datu Sikatuna (PF-5/PS-77) dan BRP Datu Kalantiaw (PS-76) .

Klasifikasi sekarang adalah frigat Patrol. Seperti baru-baru ini sebagai 2008 dia masih dilihat dan disahkan Thao daripada asas utama tentera laut Tentera Laut Filipina di Perak dan lawatan Ibu Pejabat Tentera Laut di Manila. Beliau kini Ditugaskan kepada Pasukan Peronda dari Armada Filipina, dan Ditugaskan sebagai perdana semasa Tentera Laut Filipina.

Beliau ditugaskan untuk Tentera Laut Filipina pada tahun 1980 sebagai RPS Raja Humabon (PS-78), dan membentuk tulang belakang Armada Filipina bersama-sama dengan dua kapal kakaknya dan lain-lain bekas Tentera Laut AS pemusnah pengiring. Dia diklasifikasikan sebagai BRP Raja Humabon (PF-11), kini menggunakan "BRP" kapal penamaan standard dan Menjalankan satu "frigat" klasifikasi, dan berkhidmat sehingga 1993 apabila dia bersara. Tetapi kerana boleh menekan, dia kemudian dipanggil semula ke dalam perkhidmatan pada tahun 1995. "(Maklumat ihsan Wikipedia)

Pada bulan Jun 2008, BRP Raja Humabon PF-11 Masih dalam senarai Filipina Tentera Laut "Kapal ditauliahkan dan Kraf." Senarai ini boleh didapati di laman web Tentera Laut Filipina.

Tatal ke bawah untuk melihat gambar tahun 2005 dan 2008.

ex-USS Atherton DE 169 in 2005

ex-USS Atherton DE 169 pada tahun 2005










ex-USS Atherton DE 169 dalam tahun 2005 HUMABON Raja


ex-USS Atherton DE 169 Mei 2008 sebagai HUMABON Raja!

Foto tersebut didorong untuk Forum Pertahanan Filipina. Mesej berbunyi, "Hei guys, hanya ingin berkongsi beberapa gambar saya pagi ini, dua kapal berlabuh PN di Teluk Manila, saya mengambil pics di Hotel Philippine Plaza Hotel tembok laut dalam ... Juga saya mahu mengulas mengenai rolling Jacinto kelas kapal itu, saya memerhatikan kedua-dua kapal berlabuh, dan dengan gelombang minima, Ricarte itu bergolek lebih, tidak seperti ma Humabon stabil dengan gelombang yang sama. "

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Kapal perang Tentera Laut Filipina BRP RAJAH HUMABON"

Catat Ulasan