Pakej Umrah & Haji Swasta, Upah Haji dan Upah Umrah 2014/2015


Mana-mana waris yang berhajat untuk melaksanakan UPAH HAJI & UMRAH bagi arwah keluarga mereka. Sila layari http://www.raudhah2u.my/ dan http://www.badalhaji1.blogspot.com/


Badal/Upah Haji dan Umrah 2014/2015

Followers

Catatan Popular

Sabtu, 10 Mac 2012

Penyertaan TUDM tingkat hubungan pertahanan

Penyertaan pasukan Smokey Bandits Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) pada pertunjukan udara Singapura menunjukkan peningkatan hubungan pertahanan antara kedua negara itu.

Menteri Pertahanan Malaysia, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, ini merupakan kali pertama pasukan TUDM itu dijemput untuk memperlihatkan kemampuan mereka pada Singapore Airshow 2012.

"Pada Lima (Pameran Maritim dan Udara Antrabangsa Langkawi) 2011 Singapura menghantar kapal perang, pesawat dan helikopter mereka dan komitment ini memperlihatkan satu kerjasama dan rasa hormat antara dua negara berjiran," katanya kepada pemberita Malaysia pada upacara Sempena Memperingati Allahyarham Leftenan Ahmad Said yang gugur dalam pertempuran Bukit Candu, di sini pada 1942.

Ahmad Zahid yang juga berada di Singapura sempena Singapore Airshow itu, berkata jumlah delegasi dari Malaysia yang menyertai pameran udara kali ini juga agak besar.

Sementara itu Kementerian Pertahanan Singapura dalam satu kenyataan berkata, Ahmad Zahid mengadakan pertemuan dengan Menteri Pertahanan Singapura, Dr. Ng Eng Hen.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 ulasan: on "Penyertaan TUDM tingkat hubungan pertahanan"

Catat Ulasan